2014. február 5., szerda

csodabringa.hu

Egyszer már évekig enyém volt ez a domain, de nem kezdtem vele semmit. Nem értek ugyanis a webprogramozáshoz, de nem is ez a legnagyobb baj. Hanem az, hogy nem is érdekel.
Hogy én nekiüljek és megcsináljak magamnak egy weblapot? Esélytelen.
Több okból is.
Egyrészt valószínűleg sosem lesz annyi időm, hogy az értelmes és hasznos dolgok helyett ezzel bíbelődjek. De ha még lenne is rá időm, olyan minőségű oldalt, amit már vállalni lehet, biztosan nem tudnék összehozni.
A béna, barkácsolt oldal meg még rosszabb, mintha nem is lenne.
Így aztán én magam nem fogok nekiállni, ezt ígérem.
Hogy valakit megbízzak ezzel?
Piaci alapon egy webprogramozó százezreket elkérne érte, aztán a fenntartásért havonta egy kisebb-nagyobb összeget megint.
Egy hobbyoldalra meg nem fogok ennyit áldozni.
Haveri alapon biztosan lenne, aki megcsinálja nekem, de én arról vagyok híres, hogy NEM telepszem rá a barátaimra.
Azaz, nem érezném jól magamat, ha az én szarjaim miatt nem lenne ideje egy barátomnak a számára fontos dolgokra.
Úgyhogy ez sem járható út.
Marad tehát az, hogy a csodabringa.hu-t előfizettem öt évre, aztán majd évente megújítom. És ide van irányítva.
A blogger motorja egyszerű, ebben a blogjaimat meg is tudom írni.
Olvasssátok is szép számmal, ami megtisztelő számomra, mert ezeket a blogokat főleg magamnak írom. Hogy Titeket is érdekelnek? Na, ez az, ami megtisztelő és egyben meglepő is számomra.
Köszi!

A csodabringa.hu egy olyan domain, ami kifejezi azt, amiről ez a blog szól.
Hogy az én bringáim általában nem átlagosak. Az átlagos szemlélő számára általában ámulatosak.
Innen is van a neve.
Egy ismerősöm kérdezgetett a biciklimről, hogy ez mi rajta, meg az mi rajta. Amikor elmagyaráztam, Ő mondta ki először, hogy "Sancikám, ez egy csodabringa!".
Innen a név.
Remélem, hogy a blogjaimból kiérződik az, hogy én bizony csodaként is élem meg a bringázást.
Tudatosan csak a pozitív oldalárol írok itt, pedig van negatív is.
Csak az engem nem érdekel.
Szóval a csodabringa.hu azért is jó, mert könnyen megjegyezhető. Könnyebben, mint a http://csodabringa.blogspot.hu/ .
Meg jobban is néz ki.
Remélem, egyszer majd lesz belőle egy professzionális weblap. Addig meg itt várlak benneteket a blogomban a szokott stílusomban.
Ha segíteni akartok nekem, akkor terjesztitek.
Ha tetszik egy írás, akkor megosztjátok, meséltek róla az ismerőseiteknek.
Hamarosan csodabringás matricákat is fogok csinálni. Ha kell ilyen és kiragasztanád a bringádra, szólj!
Küldök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése