2009. október 29., csütörtök

Sötétek vagytok!

Hihetetlen, hogy minden lámpánál látom a matricát és naponta minimum ötször olvasom, hogy VEGYÉL LÁMPÁT, és mégis ennyien sötétek vagytok. Persze akinek nem inge, ne vegye magára!
Ma hazafelé kiakadtam kicsit, mert 5-ből négynek semmilyen lámpája sincs.
A csúcs az anyuka volt a Batthyány térnél, aki előtt ment a gyerek 20-as biciklivel és egyikőjüknek sem volt egyetlen lámpája sem. Ha valaki felelőtlen és magát veszélyezteti, az megérdemli. De hogy egy csillogós szemű 7 éves manónak az legyen az élménye a bringázásról, hogy elcsapta valaki... Így lehet megutáltatni vele egy életre a bringázást.
Nem szóltam be, feltételeztem, hogy csak a közelbe mennek és mindjárt odaérnek és azt is el tudom képzelni, hogy anya nem sokat tud bringázni a gyerek miatt, így nincs sok rutinja. Innen üzenem: ANYA, VEGYÉL LÁMPÁT!
Azt írtam volna, hogy ez volt a csúcs? Hát nem, mert az Árpádon ment előttem egy srác, akinek volt lámpája, de nagyon nem sietett. Kiállok előzni, ekkor látom, hogy jön szembe ninja barátom. És neki áll feljebb! Üti a békát ezerrel, miért is előzök én, amikor ő jönne? Miért? Mert nem láttalak öcsém...
Persze az lehet, hogy pont most fogyott ki az elem, de kapható minden benzinkúton. És nem egyszerre fogy ki az összes... Egyébként a helye sem volt meg a bringán. De a béka, az ott volt...
Mivel elég közel kerültünk egymáshoz, neki már ijedtemben odakiabáltam egy "LÁMPÁT VEGYÉL, NE A BÉKÁT ÜSD, BMEG!" rövid mondatot. Innen üzenem: ha véletlenül nincs éppen lámpád, menj lassabban és mihamarább VEGYÉL LÁMPÁT! Akkor majd jól látlak és nem csókolunk össze majdnem...
Az Árpád hídról leérve következő versenyző jön velem szembe, szintén lámpa nélkül, ráadásul a jobb oldalamon akar elmenni? Nooormális? Azért azt mindenki tudja, hogy Magyarországon jobbos közlekedés van... Mivel zéróra kénytelen voltam lelassítani, ezt kulturált módon meg is mondtam neki. Nem szólt semmit...
Hazafelé tök feketében bácsika a bringaúton a tök sötétben. Ő is közel került hozzám, szerencsére jók a reflexeim és nekem van lámpám, így 5 méterről azért megláttam. Megúszta. Ha nincs lámpám, elcsapom.
Szóval VEGYÉL LÁMPÁT és LÁTNI ÉS LÁTSZANI!
Hogy ne legyen ennyire komoly a dolog, íme egy kép, amely jól ábrázolja a bringások iránt tanúsított tiszteletet:
Le vagyunk mi...
No komment, de arra kíváncsi vagyok, meddig lesz ott. Kedden láttam először, eddig mindig elmentem mellette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése