2009. szeptember 1., kedd

Csak egy bringás

Először is utálom magamat, így aztán utálok mindenki mást is. Utálom az autósokat, utálom a motorosokat és a békávét meg a mávot, de utálom a többi bringást is. Sőt, azokat utálom a legjobban! Ahogy békésen bringáznak és élvezik az életet, amikor nekem minden bringázás egy stressz és külön harc mindenkivel, aki nem én vagyok. És különben is, húzzon mindenki ahová gondolom és hagyjanak engem békén. Ja, ha meg békén hagynak, akkor meg nem vesznek semmibe? Beléjük is kötök. MINDENKIBE!!!
A gyalogosra rácsöngetek a járdán, ahol minimum harminccal hasítok, nehogymá' pont ott szédelegjenek, ahol én tepernék. Ha nem húz félre, be is szólok, minimum az anyját szidom mégpedig üvöltve. A gyerekeket sem kímélem, a kis majmok ne itt gyakoroljanak!
A sok 'csög hétvégi bringás meg mit kavar itt előttem. Haladjatok vazz! Nem nyugdíjas klub ez! Ne most tanulj bringázni vazz! Mérnemmészmá, nemlátodhogyrégzöldalámpa!?!?
Átmegyek én a piroson is, nehogymá megálljak? Nem is lassítok, 40-nel, a gyalogos 'csögök majd félreugranak. Amúgy is, ki volt az az állat, aki ide lámpát tett?
Ez a balfék meg mit motorozik itt a bringaúton! Huzzámá leinnen! Ja, hogy csak 300 wattos? Akkor is, mér nem az úton mész? Mit akadályozol engem. Te meg mit szövegelsz mögöttem, nem látod, hogy beszélgetek!?!? Mennyé ha siecc!
Figyelj, fogadjunk, hogy ez a majom autós nem adja meg nekem az elsőbbséget! Le is üvöltöm a fejét! Nem reagál a genya, le is köpöm, úgyse ér utol...
Figyeld a sok lúzert, hát nem a bringaúton parkolnak? Ezt jól beszopták, hopp, milyen elegánsan lerúgtam azt a tükröt! Láttad? Hogyhogy miért? Miért állt oda a barom!
Hogy miért vágtam rá a pumpával a kocsi tetejére? Hát nem láttad az arcát? Majd most jól megjegyzi, hogy a bringásokkal nem lehet szarakodni!
Amúgy meg mindenki, aki nem bringázik egy nagy ökör! A barmok, ülnek a kocsiban és szennyezik a környezetet! Hogyhogy miért dobtam el a cigicsikket? Arra van a főkefe, hogy összeszedje! Ha nem szemetelek, nem lesz munkájuk aztán mehetnek a híd alá. Amúgy meg elbomlik, biófilter, hehehe!
És egyébként is, nekem JOGAIM VANNAK! Bringautat akarok mindenhová, amíg meg nem csinálják meg, jogom van ott menni, ahol nekem tetszik. Leszarom a KRESZ-t, ha ők sem tartják be, én sem fogom!
Szóval ilyen bringás vagyok én. Persze ez nem igaz, de ha még így is lenne, akkor is egy lennék a sok közül.
Mert bármennyire is furcsa, nem minden bringás "nemtől és kortól függetlenül hisztis picsa!". Mert mi sem vagyunk egyformák, csak Te egy jól látható közös vonásunk, a bringa alapján egy kalapba teszel mindannyiunkat. De milyen rosszul is teszed ezt!
A sztereotípia az agy lustasága. Sokkal egyszerűbb két fiókba elpakolni mindent és ebben a kettőben rendet tartani. Ne légy lusta! ÁRNYALTAN gondolkodj, mert a világ nem fekete és fehér. A szürkének is vannak árnyalatai, és akkor még elő sem vettük a színes ceruzát.
És kérem tisztelettel, hogy ha valaki egyszer találkozik "A" bringással, szóljon mindenképpen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése