2014. február 14., péntek

Megcsodabringásodásotokért

Ahogy ígértem, itt a matricázós történet folytatása.
Egy fárasztó délelőttöt követően csak sikerült végre eljutnom Gergőhöz. A délelőtt tényleg lassan telt, mert már valamikor reggel megkaptam Gergőtől egy "hevenyészett" látványtervet arról, miként képzeli el a bringán a matricákat. Hogy tetszett-e? Pont így képzeltem én is.
Így aztán fél egy körül már poroztam is Budaörsre, ahol a "mester" dolgozik. Mivel a bringát amúgy is nehéz lett volna felcipelni az emeletre, mindenképpen le kellett volna venni a dobozt róla. Így ezt már idehaza megtettem és csak a dobozt vittem Gergőhöz. Mire odaértem, a matricák már mérethelyesen ki is voltak vágva. Miből és mivel? Hát öntapadós és fényvisszaverős matricából egy szuper vágógéppel.
Tudtam én, hogy a matrica felhelyezésében profi a fóliás barátom és egy percig sem kételkedtem abban sem, hogy az eredeti matrica leszedésében is az. Mert az eredeti matricát le kellett szedni, ennek a helyére megy az új, fényvisszaverős változat.
A matrica leszedésére profi eszközökkel rendelkezik Gergő és rutinja is van, így az egész művelet nem tartott tovább 2-3 percnél. A matrica helyén ottmaradt a ragasztó. Ezzel mi lesz?
A profizmus abban rejlik, hogy az ember mindenre tudja a megoldást. A ragasztó jöjjön le, de a festék ne. Ehhez mi kell? Az átlagember nem tudja. Gergő igen, így a festék megmaradt, a ragasztó távozott. Pár perc múlva már ment is fel az új felirat.
Mint korábban a látványterven láthattátok, a viszikli.eu felirat ment vissza, megérdemli a reklámot az én bringám oldalán is. Apropó: sokan kérdeztek a bringáról és én udvariasan válaszolok is, miközben minden válasz megtalálható a viszikli.eu weboldalon. Árak, variációk, minden. Szóval alulra ez a weboldal került, csak egy kicsit kisebben és fényvisszaverős matricákból. A dizájn megmaradt, Gergő megrajzolta a fénykép alapján, amit este küldtem neki.
E fölé került az én weboldalam reklámja, ezért kezdtük a matricázásnak neki. Mert hamarosan több eseményen is részt veszek a bringával és mivel biztosan fényképezni fognak, hadd kerüljön rá a képre a két cím is. Kell az önreklám.
A doboz egyébként eléggé odavan, így valószínűleg készítünk majd egy másikat, de egyelőre megteszi. Az idei nyarat még kihúzza. Hazaérve felkerült a bringára, így a Bakfis egészen jól mutat már most is.
Nem fotosoppoltam a képet, ilyen jól kiemelkedik a felirat vaku nélkül is. És ez a lényeg. Nappal reklám, éjjel figyelemfelhívó fényvisszaverő. Hosszú ez a bringa, nem baj, ha látszik oldalról a sötétben.
Nem mondom, hogy nem kerül még matrica a bringára, de egyelőre elég ennyi is. A betűtípust direkt hasonlóra terveztem, mint a viszikli.eu betűtípusa, ezzel is hangsúlyozva azt, hogy mennyire egyetértek az egész dologgal. És nagyon élvezem. Úgyhogy hamarosan egy hosszabb túra, majd írok róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése