2010. június 30., szerda

Kész a bringautánfutó! Kész a bringautánfutó?

Arra döbbentem rá, hogy "soha" nem lesz kész a bringautánfutóm. Mégpedig azért nem, mert ez egy prototípus, így valószínűleg folyamatosan fejleszteni fogom, amíg aztán egyszer végre el nem éri azt a szintet, amivel minden problémámat megoldja majd. Ez pedig majd csak a távoli jövőben lesz, nagyjából soha...
Mindenesetre most annyira már készen van, hogy simán lehet vele kirándulni menni. Íme szétszerelt állapotban így néz ki a "végleges" változat:
A lényeg, hogy a kocsi csomagtartójában hosszában is elfér, így tegnap egy nagy bevásárlás után még simán be lehetett tenni a cuccok mellé. Ha nem akarom kivenni a kereket, akkor is befér a csomagtartóba, így nem kell mindig 15-ös kulcsot vinni magunkkal.
A csalódás: a gyermek biciklijét nem sikerült rá feltenni, mert valahogy pont úgy jön ki a bringa összes tartozéka, hogy nincs olyan variáció, amiben biztonsággal megállna a rakfelületen. Így aztán az a tervem, hogy majd a gyermek bringáját erre feltesszük és elbringázunk egy biztonságos helyre, ahol levesszük a gyermek bringáját és bringázhat kedvére, amíg el nem fárad, majd feltesszük megint és hazabringázunk... szóval ez a tervem - fél órás variálás után - kénytelen voltam feladni.
A gyermek jelen esetben a keresztlányom, őt szerettem volna megörvendeztetni azzal, hogy elmegyünk egy bringás parkba, ahol nekik kialakított utakon tolhatja a Hello Kitty-nek... Nos, ehhez sajnos autó kell majd, ami ellen meg tiltakozik a szervezetem.
A "szerencse", hogy mire saját gyerekem lesz, bizonyára kiküszöbölöm ezt a problémát is.
Mindenesetre feladni nem adtam fel, megoldom én ezt, de nem úgy, hogy a fél lakótelep rajtunk röhög az ablakból és a gyerek meg ott türelmetlenkedik, hogy mikor megyünk már... Majd szépen nyugodtan, egymagam kitalálom, hogyan is fér fel a Kitty a KTM-re...
Addig is marad a sima túrázás, mert persze az utánfutóval azért kerültem már egyet és úgy siklik, mint az álom. Hamarosan videó és részletes képek is következnek, de előbb felmatricázom úgy, ahogyan a dizájntervekben elképzeltem. Már most is annyira vagányul néz ki, hogy többször elkaptam egy-egy félmondatot: "Milyen klasz kis utánfutó ez..."
Az hát, pedig még mindig nincs készen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése