2010. április 2., péntek

Végre találtam egy normális lámpát.

Gyors bejegyzés lesz, főként a videóra koncentrálva. Íme:

Remélem tetszett!
Szerk:
Ezt a blogbejegyzést örömködésnek szántam. Azért írtam, mert meg szerettem volna osztani az örömömet másokkal és felhívni a figyelmet arra, hogy a százezres lámpákon kívül is van olyan, amelyik tökéletes.
Úgy látom, hogy vannak, akik egyszerűen nem tudnak örülni semminek. Sajnálom, hogy én viszont IGEN!
Szóval ez a lámpa állati. A videón nincsen rajta, ahogy elment mellettem egy Golf II-es a Laktanya utcában és nekem volt erőssebb a lámpám... Asszem, ez mindent elmond arról, hogy milyen ez a lámpa.
Sajnos a Samsung Omnia ennyit tud a videózásban, de mivel szándékozom még bringavideókat készíteni, beszerzek egy jó kamerát hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése